Oceniają nas po urodzie

Oceniają nas po urodzie

– Propozycje swojej marki kosmetycznej określa Pani jako „nową kulturę urody”. Brzmi to szumnie – lecz czy nie za szumnie? Sophia Loren powiedziała kiedyś, że piękno jest czymś, co czujemy w środku i co odzwierciedla się w naszych oczach. Ze uroda nie jest czymś fizycznym.

Sophia Loren może sobie pozwolić na taką deklarację, ponieważ jest piękną i zadbaną kobietą. Gdyby słowa te wypowiedziała szara, zaniedbana myszka, któż potraktowałby je serio? Może odpowiem taką żartobliwą uwagą słynnego aktora Jamesa Caana: „Niektórzy faceci twierdzą, że uroda jest czymś tylko powierzchownym. Tyle że gdy wchodzisz na przyjęcie, nie widzisz czyjegoś mózgu”. 1 o to właśnie chodzi – jak nas widzą, tak nas piszą. Choć to nie szata zdobi człowieka, to jednak w kontaktach z ludźmi – szczególnie spotykanymi pierwszy raz-uroda jest pierwszym elementem, jaki jest oceniany. Może nam się to podobać lub nie, jednak nasza powierzchowność jest pierwszym aspektem naszej osoby, jaki rejestrują nasi rozmówcy.

– Czyli przed dążeniem do urody nie uciekniemy. Czy jesteśmy więc skazani na reality show typu „chcę być piękna” i na modę na inwazyjne ingerencje chirurgiczne fundowane nastolatkom i pięknym młodym kobietom często bez żadnego powodu? Na pogoń za coraz dziwniejszymi metodami ingerowania w nasz wygląd?

Sposób dbania o urodę to już jest zupełnie inne zagadnienie. Nawiasem mówiąc, warto mieć świadomość, że kontrowersyjne sposoby ingerowania w urodę nie są novum, na przestrzeni dziejów uciekano się do wręcz barbarzyńskich nieraz metod kształtowania wyglądu. W wielu kulturach już małe dziewczynki są okaleczane dla rzekomej „urody”, np. poprzez sztuczne rozciąganie szyi czy koślawienie stóp, żeby wydawały się mniejsze. Proszę zwrócić uwagę, że jako marka ANNA PIKURA lansujemy naturalne piękno. Nie zamierzamy „poprawiać natury”, ingerować w nią, ponieważ uważamy, że każdy jest obdarzony naturalną urodą. Pomagamy raczej odzyskać to, co nieopatrznie zostało z tego daru utracone- przez zaniedbanie, stres, negatywny wpływ środowiska, ujemne strony tzw. cywilizacji. I zgodnie z naszą maksymą, że naturalne piękno można odzyskać tylko dzięki naturze, stosujemy w naszych kosmetykach i metodach tylko naturalne substancje i techniki. Na tym właśnie polega „nowa Nultura urody” – na oddawaniu głosu naturze.

– Czy wobec takiej popularności drastycznych zabiegów plastycznych takie podejście znajduje zwolenników wśród klientów?

Oczywiście! Świadomość ekologiczna wśród klientów niebywale wzrasta. Zresztą nie tylko o ekologię tutaj chodzi. Jeśli nasz kolagen aktywny biologicznie i nasze metody wyeliminowały problem, z którym ktoś boryka! się od lat, próbując różnych metod -czy to ciężki trądzik, czy otyłość i zaawansowany cellulit, czy kłopoty z nadwrażliwą cerą i pękającym naczyniami – to znaczy, że klienci wybierają nasze propozycje nie tylko z powodu swych ekologicznych przekonań, ale i z racji ich skuteczności.

– Marką ANNA PIKURA objęli Państwo niedawno również produkty gabinetowe. Klienci zazwyczaj nie mają możliwości czytania składu tych produktów – co więc może Pani o nich powiedzieć? Czy również one są naturalne?

Zdecydowanie tak. Nasza linia gabinetowa obejmuje na razie cztery podstawowe produkty do twarzy i ciała, lecz będziemy ją rozwijać. W produktach tych zastosowaliśmy cenne substancje naturalne, jak różne gatunki alg, kolagen, sproszkowany ryż, sproszkowane pestki moreli, olejek waniliowy, cenne oleje roślinne, wyciąg z miłorzębu, colo-strum, a także ziemię wulkaniczną, piasek z Bora Bora, glinkę kaolinową. Znakomitą większość z tych składników – może ze zrozumiałym wyjątkiem takich jak np. piasek – można by spokojnie z pożytkiem dla zdrowia i urody wprowadzić do swojego jadłospisu!

– Kliniki Odnowy Kolagenowej powstały – jak sugeruje nazwa – jako miejsce, gdzie podstawowym stosowanym preparatem jest kolagen. Czy pod tym względem – skoro wprowadzili już Państwo tyle nowych produktów i linii – coś się zmieniło?

Kolagen aktywny biologicznie pozostaje i pozostanie naszym sztandarowym produktem, napawającym nas wielką dumą. Preparaty AP BIOAKTIV nie mają sobie równych na kosmetycznym rynku, ponieważ skutecznie i bez jakichkolwiek efektów ubocznych redukują i eliminują dosłownie prawie wszystkie problemy kosmetyczne. Jednym z zadań naszych Klinik jest obserwowanie, badanie i sprawdzanie, jak najlepiej wykorzystywać moc kolagenu i jakie nowe znajdować dla niego zastosowania. Jednym z pierwszych ustaleń, jakie poczyniliśmy, jest zwiększona moc roślinnych substancji aktywnych zaaplikowanych po kolagenie – w ten sposób narodziła się linia naszych biokremów botanicznych. Po kilku latach prób i poszukiwań doszliśmy po prostu do wniosku, że na rynku nie ma produktów czysto roślinnych, które w optymalnym stopniu mogłyby współdziałać z kolagenem, oddając skórze maksimum substancji odżywczych i nie drażniąc jej „chemią”. Nasza gama botaniczna wypełniła tę lukę.

– Czy urządzenia kosmetyczne ANNA PI KURA konstruowano również z myślą o walorach kolagenu?

Zostały one opracowane zgodnie z najnowszymi zdobyczami myśli kosmetologicznej, medycznej i technicznej, według zasady wykorzystywania i stymulowania naturalnych procesów w skórze i organizmie. Testując je z zastosowaniem kolagenu aktywnego biologicznie przekonaliśmy się, że dzięki niemu siła tych nowoczesnych zabiegów niebywale wzrasta. Kolagen aktywny biologicznie jest unikatową specjalnością marki ANNA PIKURA – zastosowanie go czy to z innymi naturalnymi kosmetykami, czy z procedurami kosmetologicznymi wyraźnie wzmaga ich siłę. W Klinikach testujemy też możliwości łączenia różnych zabiegów tak, aby wzajemnie potęgowały one swoje rezultaty. Przykładem jest połączenie liposukcji kawitacyjnej z dermomasażem wykonywanym za pomocą urządzenia TimeMachine, oczywiście na bazie kolagenu aktywnego biologicznie. Śmiem twierdzić, że nie istnieje metoda, która w bezinwazyjny i bezpieczny sposób pozwala tak skutecznie wyszczuplać wybrane obszary ciała, a jednocześnie przywraca skórze doskonalą jędrność.

– W tej chwili w Polsce działa sześć salonów firmowych ANNA PIKURA, w tym polowa we franczyzie, przy pięciu z nich funkcjonują Kliniki. Czy nadal są Państwo zainteresowani współpracą franczyzową z partnerami w Polsce?

Tak. Warunki współpracy są atrakcyjne, ponieważ nie pobieramy comiesięcznych opłat marketingowych, a tylko 16% od obrotu netto, nasz partner ponosi więc koszty stosowne do swoich przychodów, w zamian za to otrzymując silne wsparcie marketingowe w postaci reklam w prestiżowych magazynach, jest również widoczny na naszej stronie internetowej. Zapewniamy oczywiście szkolenia kosmetologiczne i doradztwo. Na początek trzeba jednak zainwestować -30-100 tys. zł netto, zależnie od wyboru opcji (sam salon bądź Klinika) i od wyposażenia, do tego ok. 10 tys. zł na zatowarowanie. Interesują nas lokalizacje w dużych miastach, w punktach z dobrym połączeniem, najlepiej przy ulicach handlowych lub w centrach handlowych.

Facebook Comments

Artykuły użytkownika

Najnowsze

Najczęściej komentowane

Facebook Comments